Uniwersytet Warszawski. Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
00-927 Warszawa, Polska
Uniwersytet Warszawski. Instytut Stosowanych Nauk Społecznych Informacje o firmie
Ogólne informacje
Nowa ścieżka specjalizacyjna w ISNS UW.
Dla studiów licencjackich:
Socjourbanistyka – specjalista od diagnozowania i rozwiązywania problemów w przestrzeni miasta
(uwaga! specjalizacja dla studiów licencjackich zostanie uruchomiona w roku akademickim 2015-2016)
Na studiach magisterskich:
Współczesne miasta. Badania i działania (do wyboru już w maju 2014, cykl zajęć rusza w październiku 2014)
Poznasz:
Najnowsze tendencje rozwoju współczesnych miast
Socjologiczne teorie oraz współczesne badania miasta
Ruchy miejskie i „gry o przestrzeń”
Role działań artystycznych w przestrzeni miasta
Przemiany praktyk zamieszkiwania
Partyzantkę ogrodniczą i instytucjonalne zarządzanie zielenią w mieście
Aksjonormatywne aspekty życia miejskiego
Narzędzia i techniki aktywizacji wspólnot miejskich
Mody archiektoniczne i oddziaływanie architektury na człowieka
Zdobędziesz umiejętności w zakresie:
Rozwiązywania konfliktów związanych z „grą o przestrzeń”
Partycypacyjnego projektowania przestrzeni publicznych
Animowania życia kulturalnego i obywatelskiego miasta
Diagnozowania problemów i potrzeb różnych grup społecznych
Ewaluacji miejskich projektów społecznych
Badania społeczności miejskich
Programy specjalizacji znajdują się pod poniższymi adresami:
http://mozdzynski.bio.uw.edu.pl/wp-content/uploads/sites/12/2014/05/Socjourbanistyka-I-st..pdf
http://mozdzynski.bio.uw.edu.pl/wp-content/uploads/sites/12/2014/05/Wspolczesne-miasta-II-st.pdf
Zespół specjalizacji:
dr Barbara Lewenstein - kierownik specjalizacji
dr hab. Grażyna Romańczuk - Woroniecka, prof. UW
dr hab. Paweł Możdżyński
dr Magdalena Łukasiuk
dr Maria Środoń
Ewa Zielińska
Nowy Świat 69 Warszawa
- Godziny otwarcia
- Parking
- Firma posiada parking.
- Telefon kontaktowy
- +48228262184
- Linki
- Konta społecznościowe
Uniwersytet Warszawski. Instytut Stosowanych Nauk Społecznych Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.